Weekend uitstapje + Scooterdagje - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marion Wagemans - WaarBenJij.nu Weekend uitstapje + Scooterdagje - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marion Wagemans - WaarBenJij.nu

Weekend uitstapje + Scooterdagje

Door: marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

12 September 2006 | Thailand, Cha-am

Zaterdag werden we weer erg vroeg opgehaald. Om 7 uur vertrokken we met Saigon, Soetipong en zijn vrouw Pam, en de headmaster van Tanya haar school naar Tjauw Menauw. Eerst zijn we naar een aquarium gegaan. Dit was niet heel bijzonder.. maar als ik die gekke beesten allemaal zie krijg ik toch wel weer erg veel zin om te gaan duiken. Daarna zijn we naar een science museum gegaan, dit is echt niets voor mij. Ik houd niet van dat neppe gedoe en alle informatie was in Thai. Bovendien was ik moe van de drukke vrijdag en had ik dus echt geen zin in dat geslenter de hele dag. Sorry meiden als dit aan me te merken was! Na de lunch zijn we eerst naar de grens van Thailand – Burma geweest. Na een gesprekje en 100 Baht werden we door een soldaat voor 5 minuten over de grens gebracht. Officieel mogen we Burma niet in, dus jippie, ik ben in Burma geweest!

Het zou nog wel eens kunnen dat we scooterverslaafd worden hier in Thailand. We vonden het scooteren vorige week zo leuk dat we dit weekend weer scooters zijn gaan huren. Maar nu zijn we niet richting Hua-Hin gegaan, maar de andere kant uit richting Phetchaburi, naar het nationaal park Kaeng Krachan. We zijn niet ver gekomen, omdat dit mega groot blijkt te zijn. Wel zijn we op de dam geweest en hebben een paar mooie uitzichtsfoto’s kunnen maken. Maar we moesten snel weer gaan want voor de zoveelste keer was er een regenbui op komst. Na drie keer schuilen (we reden de regen namelijk achterna), hebben we de weg naar Cha-am terug gevonden.

  • 12 September 2006 - 15:27

    Irma:

    Ha marion.

    Det tijd vliegt, of niet? Gelukkig heb je het goed naar je zin daar. Kan me ook voorstellen dat het jammer is om afscheid te nemen van de school. Welke datum kom je eigenlijk precies terug? Hier is het nu nog ff mooi en warm weer. Maar dat zul jij vast ook wel veel gehad hebben daar. Nou, veel plezier nog en tot binnenkort.

    Groetjes Irma

  • 13 September 2006 - 11:08

    Marion:

    De tijd vliegt voorbij ja, heb niet het idee dat ik al zolang weg ben. 7 Oktober kom ik terug, is op een zaterdag. Kom maar een keertje langs! Tot binnenkort! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Hoi, ik ben Marion Wagemans en zit op Fontys Pabo Limburg in Venlo. Ik ben 21 jaar oud en zoals jullie zien ga ik vanaf Juli 3 maanden stage lopen in Thailand... heerlijk!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 85389

Voorgaande reizen:

07 Juli 2006 - 07 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: